حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 80975
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


برای یک همکلاسی...

همیشه  فکر میکردم  من دوست خودمو اگه از دست بدم دیگه نمیتونم زندگی کنم  با تمام وجودم دوسش دارم وخواهم داشت حتی اگه...

خیلی حس بدی بهت دست میده وقتی بدونی کسی که از تمام وجودت دوسش داری و حاضری بخاطرش هر کاری بکنی فقط بخاطر اینکه نمیتونست حرف دلشو بکسی بزنه و هیچکسی رو نداشت باهات دوست شده..

راحت ولت میکنه اون موقع تازه میفهمی که چی بسرت اومده...

اون ولم کرد...نمیدونم چرا؟؟...هیچوقت هم ازش نپرسیدم چرا؟...تو که میگفتی من بهترین دوستتم...

میدونم عشق ثبات نداره,میدونم که عشق تاریخ انقضا داره...ولی نمیدونم چرا عشق من به اون تموم نمیشه...شاید...نه..نمیدونم!

دوست خیلی کم پیدا میشه.کم کم کم کم.......هیچکس تا تهش نمیمونه....چون کلا وفا کردن به تعهدات دوستی کار هر آدم سست عنصری نیست....

کاش می فهمید وقتی تو کلاس قاه قاه خنده اش رو میشنوم چه حالی بهم دست میده!!!از ته دلم دوسش دارم....

حتی اگر سختی راه چشمانش را از من دور کند....کار من و اون بجایی رسیده که دیگه حتی سلام هم بهم نمیکنیم!!!

دیروز که گریه اشو دیدم نزدیک بود دق کنم...آخه عادت نداشتم اون گریه کنه و منم فقط نگاش کنم ... ذوس داشتم باهاش گریه کنم...ولی نکردم...خیلی معمولی از کنارش رد شدم...رد شدم

دور باش اما نزدیک  من از نزدیک بودن های دور

 

 تو می ترسم



نظرات شما عزیزان:

Pershia
ساعت13:25---24 آبان 1391
مطلب رو خوندم. منم مثل تو بودم یه دوستی داشتم اسمش شیوا بود سال اول دبیرستان بودم خیلی دوستش داشتم ولی اخرش مثل دوستی تو شد از اون به بعد هر کی خواست دوست صمیمی ام باشه من نخواستم چون نمیخواستم دیگه هیچوقت اونجوری بشه. هنوزم دوستش دارم ولی چه فایده وقتی من واسش الان یه غریبم. الان مدت ها از اون موقع میگذره حدود چهار سال. منم فقط رد شدم. درست مثل تو. فقط رد شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, | 12:47 |