حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 81040
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


من وبم خرابه

سلام وای کلی دلم واستون تنگ شده واسه اینکه نت نداشتم

خوب از کجا شروع کنم این هفته خیلی قشنگ بود

ولی در عوض هفته بعدی خیلی خیلی زشته 4 تا امتحان جامع داریم اونم چه درسایی زبان,عربی..........

شیوا فک کنم بامن قهر کرد کلاس فوف برنامه فیزیک داشتیم تا 4ربع کم شیوا زنگ زد باباش ساعت 4و نیم ییاد دنبالش که با هم باشیم از شانس گند من معصومه عجله داشت 4 ربع کم بای بای کردم و شیوا قهر کرد.....

خیلی اعصابم خورد شد تمام راه داشتم غرغر میکردم سر معصومه.... یهویی لیز خوردم افتادم وسط خیابون

همه داشتن نگام میکردن  ...

ولی با چنان اعتماد بنفسی بلند شدم هیچکی بهم نخندید آبروم رفت....

تو پست بعدی میخوام درباره شیوا و اتی حرف بزنم ........ فعلا



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت23:43---23 فروردين 1392
بلههههههههههههههههههههه....

شیوا گلی!!!!!!!!
ساعت15:18---22 فروردين 1392
عزیزم گریه چرا ؟
اینکارو نکن دلم میگیره ها !!!!
تو دوس داری دل من بگیره ؟
منم دیروز خیلی گریه کردم
امروزم اصلا درس نخوندم
ولی بیا دیگه تمومش کنیم
دوتامون بریم درس بخونیم
باشه ؟
خیلی خیلی دوست دارم
بیشتر از اونی که بتونی فکرشو بکنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, | 10:51 |