حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 80959
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


عیدتون مبارک پیش ا پیش
سلام حال شما خوبه؟ این وب من خراب شده نه میتونم نوشته هامو رنگی کنم نه بزرگ کنم نه عکس بزارم خب؟ چهارشنبه هفته پیش خیلی خوب اخرین روز مدرسه کلی با بچه ها زدمو رقصیدیم اخرش هم یه اتفاق جالبی افتاد که بهتون نمیگم و تو وبلاگ جدیدم مینوسم چون همه بچه های کلاسمون ادرس وبمو دارن

نظرات شما عزیزان:

lev
ساعت18:24---3 فروردين 1392
این روزها ،

"بغض" دارم،

" گریه" دارم،

تا دلت بخواهد،

" آه" دارم ...

ولی بازیگر خوبی شده ام

" می خندم !!


tarane
ساعت19:40---30 اسفند 1391
اول از همه سلامـــــــــــــــ عیدت مبارکککک
صدسال به این سالا و...
من سر اون حرفت بعدا حسابتو می رسم...!!!


lev
ساعت23:05---29 اسفند 1391
دل تکونی از خونه تکونی واجب تره.
دلتو بتکون از حرفا، بغضا، آدما،
دلتو بتکون از هر چی که توی این یک سال یادش دلتو به درد آورد.
از رفیقای نارفیق از نفه
اونایی که همیشه فهمیدیشون،
دلتو بتکون از کوتاهی های خودت،
یه نفس عمیق بکش و سلام بده به بهار ،
به اتفاقای خوب.
بدون دل خیلیا به خاطر همین نگفتنا تنهاس .
اگه منم خطایی کردم توببخش گلم سال خوبی رو برات آرزومندم خوب من...


آرام
ساعت21:11---29 اسفند 1391
عزیزم میشه آدرس وب جدیدتو به منم بدی
دلم نمیاد دیگه نوشته هاتو دنبال نکنم
راستی چرا این قدر دیر به دیر آپ می کنی ؟
اگر تونستی بهم جواب بده من تقریبأ هر روز وبتو چک میکنم
گفته بودی آدرس وبمو نمیذارم
اگه میشه مریم جان جواب رو به ایمیلم بفرست.
ازت ممنونم
سال نو مبارک ، امیدوارم تو سال جدید بهترین ها برات اتفاق بیافته عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, | 13:2 |