حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 80956
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


بازم امتحان

اخ فردا امتحان حسابان داریم

هیچی نخوندم حوصله هم ندارم........

وای من دارم دیونه میشم  چقد درس داریم

وای ببخشید خیلی انرژی منفی میدم نه؟

خب شرایط جدید وبلاگ:

1)از دادن نظرات تبلیغاتی جدا خوداری کنید چون نه میخونم نه تایید میکنمok؟

2)وقتی نظر میدین عفت کلام داشته باشین به هیچ وجه حرفای...نزنین من بی جنبه ام

3)ترانه جون<احسان مصطفی تنهای شیطون و همه ی کسایی که به وبلاگم سر میزنین دوستون دارم و ببخشید که یه مدت نخواهم بود

4)آرام جان من نمیدونم چطوری جوابتو بدم اخه تو ادرس وبتو نذاشتی

خب بچه ها بای

واسم دعا کنید حسابانو خوب بدم



نظرات شما عزیزان:

آرام
ساعت21:21---27 اسفند 1391
سلام دوباره به مریم عزیزم
میخواستم پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک بگم و از ته دل واست موفقیت رو آرزو کنم
مریم جان به وبلاگ سر نمی زنی ؟ چرا؟ خیلی وقته چیزی آپ نکردی ها!
واست دعا کردم امتحان حسابانتو خوب بدی ها ! بعدأ نتیجه ی امتحانتو توی وب بنویس!ممنون عزیز دل.


e-tanha
ساعت17:56---23 اسفند 1391
میدونی بزرگترین درد دنیا چیه ؟
اینه که تنها پناهت ، پناهگاه دیگری باشد . . .



e-tanha
ساعت17:54---23 اسفند 1391
به حساب خیالبافی ام نگذار ! اما ستاره ای دارم در تیره ترین شبها !
فقط خواستم بدانی که می شود دل خوش کرد به چراغهای کوچک یک هواپیما . . .



فرشته ی هفت آسمان
ساعت21:22---18 اسفند 1391
عزیزم من کلی وقت پیشم اومدم وضع وبلاگ همین بودا.....گلم حسابان و خووووووووووب بخون.خیلیییییییی مهمه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 18:11 |