حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 80973
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


گریه

سلام

دلم واستون تنگ شده

این هفته خیلی مضخرف بود

حال بهم زن بود......به حدی که سر کلاس خانم شجاع(هندسه)زدم زیر گریه

خسته شدم از این ادمای

تکراری

دورو

از این زندگی یکنواخت و اجباری

خب دوشنبه رفتم قلم چی ثبتنام کردم و کلی ذوق مرگ شدم و سه شنبه هم دبیر عربیمون ما رو شست و خشک کرد یه دعوایی بامون کرد یه عربده هایی کشید که جرئت نفس کشیدن هم نداشتیم

عاطفه هم سه شنبه اومد خوابگاه پیش من.......

و...داره خوش میگذرونه......خوشم میاد از خودم که تظاهر میکنم که تووجود نداری

ولی ...تو تظاهر نمیکنی!

دوستان گلم من دیر به دیر اپ میکنم هفته ای یه بار

ناراحت  نشین ها



نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت10:54---24 اسفند 1391
سیلوم عسیسم یه سیلوم شیطونی از تنهای شیطون
گلم امیدوار بیدم ایام عید به کامت بوشه جیگملم
اب دستته بذار زمین بدو بیا پیشم که یه جشن وداریم جشن وداریم جشن تفلده هااااااااااااااااااااااااااااا اا...
بدو بیا که کلی خوش وذگره
کادو و نظر یاااااااااااااادت نرررررررررررررره
تازشم4تا پست جدید جالب هم زیر پست تفلد داریم واسه همشون ازت نظر وخوامااااااااا پس اون انگشت قشنگتو خوب بکار وگیر گلم
عسیسم منتظرت بیدم جیگملم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, | 16:2 |