حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 81004
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


دوشنبه

سر کلاس شیمی گریه ام گرفته بود نمیتونستم ببینم کسی داره زجر میکشه

اونم....

بغض کرده بودم

بازم نتونستم خودمو کنترل کنم

بازم گند زدم

بازم دلم کار خودشو کرد

نمیدونم چمه کار خوب میکنم بعد با یه جمله همه چی رو خراب میکنم

یه کاری کردم برای دل خودم  برای  احساس مسولییت در مقابل دوستام و به خاطر...نه  چون طرف ویژه بود

وقتی ازم تشکر میکرد حس میکردم داره بهم توهیین میکنه

آخه بی انصاف تو یادت رفته ما واسه هم چکارا که نکردیم

فکر کردی منم مثله توم

نه من نامرد نیستم و هیچوقت نمیشم هیچوقت یادم نمیره تارخ تولدت کیه حتی اگه تو  تولدم حتی اس هم ندادی

نامرد نیستم ببینم تو داری زجر میکشی ومن نگات کنم من داشتم باهات زجر میکشیدم

آزمون سنجشمو جواب ندادم اشکام نمی ذاشت دفترچه رو ببینم

وقتی داشت تشکر میکرد حرصم گرفته بود دوس داشتم همه کاری که کردمو خراب کنم

بهش گفتم من برای هر دوستی این کارو میکنم اما دروغ گفتم

من فقط برای اون این کارو  میکنم............

 



نظرات شما عزیزان:

e--tanha
ساعت18:21---9 اسفند 1391
بازباران خندید!

اشکی ازچشم دل غم لغزید

به خداپاک ترین حادثه بود!!

وفروریخت تمام درودیوارخزان

آشنابودنهان

بازباران،که خداخیربه اوداد،رسید

مژده ای داد

نوید!!

کوچ مهتاب نبود

شاعری دروسط کوچه مهتاب نبود

لیک غم شعرسرود!

کوچه:

یک حس غریبی است که درشعرفریدون گل کرد

آشنایی است که آینده تاریک جهان را

به بهاری که کسی فکرنمی کردرساند!!

شاعری

شعرخودش راکه گریست

دیگرازغصه آن کوچه مهتاب نزیست.

آشنایان همگی راهی آن کوچه شدند

تاببینند

که آن کوچه که پرازغوغاست

برگی ازخاطرآشفته و

تنها

رویاست.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, | 16:13 |