حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 177
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 81047
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


سلام

سلام

دلم واستون تنگ شده بود یه دنیا

این هفته وهفته گذشته اتفاقات جالبی افتاد دوس دارم همشون رو بگم ولی خب حوصله ندارم

1)چهارشنبه هفته پیش یک تفتیش همگانی تو مدرسه داشتیم اونم از نوع وحشتناکش

معاون سایت و 2تا دیگه از معاونامون  اومدن کلاسمون چشتون اون روز رو نبینه معاون بزرگه گفت همه پاشین برین عقب کامل کیفا و ... رو گشتن از کلاس 30 نفره حدود 22 تا گوشی گرفتن......

2)بلاخره نتونستم خودمو کنترل کنم خاک تو گورم کنن بی جنبه ام دیدم یکی از بچه ها گریه میکنه حالا خوبه خودش بام قهره رفتم ارومش کردمخلاصه کلی اعصابم از خودم خورد شد (سو تفاهم نشه از بچه های دومه)

3)سه شنبه امتحان جبر و کنسل کردیم

4)یکشنبه اتفاق جالبی افتاد یکی از بچه ها حالش بد بود رفتم پیشش .....میخواستم ارومش کنم خلاصه کلی باهم حرف زدیم اخرش بهش گفتم

انسان یه قدرت بزرگ داره که هیچکی اونو نداره اون میتونه در اوج ناراحتی شاد نشون بده و در اوج شادی ناراحت

اون میتونه عاشق یکی باشه و تظاهر کنه که ازش متنفره و برعکس...

میدونین چی جواب داد؟

من بلد نیستم این کارای زیر پوستی رو انجام بدم

دوس داشتم بزنمش آخه آدم عاقل اگه به این کارا میگن زیر پوستی که تو توشون یه پا استادی

تازه امام علی (ع) می فرمایند

المومن بشره فی وجهه و حزنه فی قلبه

خلاصه داشتم حرف میزدم که سوتی هام شروع شد گفتم شوهر دبیر ادبیاتمون وکیله گفت اون که رشته اش ریاضی بود  میخواستک بگم از ریاضی میشه حقوق خوند گفتم از وکالت میشه وکیل خوند

 

خلاصه میبخشین سر تون رو درد اوردم

دوستون دارم یه دنیا

فعلا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, | 12:38 |