حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 80995
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


طعنشو داشته باشین

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم
                    لبخند خوشش به حور رعنا ندهم 


     من نوشتم این سخن از بهر دوست
                    تا بداند این دلم در فکر اوست 

 
    منم عاشق مرا غم سازگار است
                    تو معشوقی تو را با غم چه کار است ؟


    من نه انم که دو صد مصرع رنگین گویم
                    من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم 


    مست عشقم ، مست شوقم، مست دوست
                     مست معشوقی که دنیا دست اوست 


    می گفت دوش بلبل بعد از گذشتن دی
                     فصل بهار آمد ساقی بیا بده می
 

    من از می چشمان سیاهت مستم
                     گفتم بنویسم که به یادت هستم

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی
                      پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی


    ما دانه نخورده طعمه ی دام شدیم
                     ناکرده گنه دیدی چه بد نام شدیم ؟

 



نظرات شما عزیزان:

e-tanha
ساعت19:23---6 بهمن 1391
راستی پستای طنازی داری
بوس

نمیدم


e-tanha
ساعت19:21---6 بهمن 1391
سلام
مرسی ازین که لینکم کردی عزیززززززززززم

منم همین کارو کردم
دست مقابل دست
اومدم بیااااااااااااااا

e-tanha
ehsan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 17:40 |