حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 80981
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


خسته ام

گریه ام میاد!

خیلی دلم گرفته است من نباید شیمی رو اینقد کم میوردمعذاب وجدان داره منو میکشه هر چقد هم گریه کنم بازم کمه.........

خ.هنر...اومده تو کلاس روم نمیشد نگاش کنم.برمیگرده میگه مریم جان چرا ساکتی؟

انگار نه اگار امتحانمو اینهمه خراب کردم......بعد دوباره نگام میکنه میگه:

من نه انم که دوصد مصرع رنگین گویم

من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت13:22---3 اسفند 1391
سلام وب باحالی داری ولی ولی قالبشو عوض کن چشمام از حلقه در اومد تا تونستم مطالبتو بخونم

محدثه
ساعت18:00---4 بهمن 1391
دقیقامنم شیمی مثل توگندزدم ناراحت نباش عزیزم
پاسخ:ولی دبیر شیمیمون ازم انتضار داشت آخه......گنادارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 17:21 |