حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 81039
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


پاییز..................برو دیگه!

 

من دارم جمعه می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم… منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش…

از طرف پاییز – یلدا مبارک

نمیبخشمت این همه اذیتتم کردی!

نمره شیمی مو یادته؟

نمره فیزیکمو چی؟

کاری که تو امسال باهام کردی رو هیچ فصلی نکرده بود بجز تابستون89!

برین نمیخوام ببینمتون

شما دوتا رو دیگه دوست ندارم!

من زمستونمو میخوام!

تنها خوبیت این بود که زهره و شیوا پاییزین!

همین........

تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر

فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،

تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .این برای تو نبود پاییز بد!

چون ازت دلخورم

ولی بازم دوست دارم...........



نظرات شما عزیزان:

فرشته ی هفت آسمان
ساعت20:04---30 آذر 1391
سلام عزیزم.خیلی آپ خوشکلی هست
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, | 19:39 |