حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 81017
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


برای یک همکلاسی.....

تمام شد.............برای همیشه

من تازه دارم میفهمم تو کی بودی؟

بقول سمانه تو هیچی نبودی فقط من خر بودم همین!

آره خر بودم که باورت کردم..........تو تابستون رفتی مسافرت نه!

فهمیدم......فهمیدم که رفته بودی ولی نه مسافرت رفتی که........خنده داره .......... دروغ گفتنتو میگم....

خیلی خنده دار هستش آدمی رو باور کنی بعد بفهمی تک تک حرفاش دروغی بیش نبود

هیچی نیمخوام بهت بگم

فقط کاش میتونستم از زندگیم حذفت کنم

اصولا آدما باهم نمیسازن!

یه عدم سازش عین حیوانات!

که فقط مدرنیزه شده!

حذف شدی!

بای!



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت2:01---16 آذر 1391
مریم مشکوکی.جریان چیهپاسخ:هیچم مشکوک نیستم

عاشق
ساعت22:20---15 آذر 1391
سلام وب خوبی داشتی

خیلی دوست دارم به عنوان یه دختر بیایی و در مورد وبلاگ من نظر بدی

و از داستان 7 ساله ام خبردار بشی

واقعا یعنی دختر ها به عشق 7 ساله اهمیتی نمی دند

هفت سال عاشق بودم

اخرش گفت خودم رو هم بکشم من رو دوست نداره

کلی تو وبلاگم نشتم

ولی جون هرکی رو که دوست داری بیا بگو نظرت چیه و چرا این برخورد رو با من کرده به نظرت
پاسخ:حتما میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, | 22:0 |