حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 81072
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


من..........هیچیم نیست

آره من هیچیم نیست ولی احتیاج به گریه دارم...هیچکی درک نمیکنه که چقد یه دختر 17 ساله  براش سخته همه روزای هفته از خونواده اش دور باشه احساس خفگی میکنم همیشه منتظر روزای چهارشنبه ام که بیام خونمون اصن نمیتونم حتی درس بخونم...........دور بودن از مامان جونم خیلی واسم سخته.......اندازه یه دنیا عاشقشم.....البته دلم واسه سمانه نامرد هم تنگ میشه

وقتی میرم انگار نه انگار آجیشم اصن بهم زنگ نمیزنه....

من امروز حالم بد بود یعنی خیلی بد بود که نرفتم مدرسه...دوتا آمپول هم زدم خیلی درد دارن!

دیشب عاطفه دلش گرفته بود ولی بهم نگفت چرا؟دوس نداشتم اصرار کنم چون واقعا بعضی دردا رو فقط زمان میتونه حل کنه..........زمان حلاله خوبیه همه چی رو تو خودش حل میکنه فقط تو شیمی کاربرد نداره...........



نظرات شما عزیزان:

tarane
ساعت20:58---17 آذر 1391
آخی !عاشششقتم آجی

به خدا راه دوره منم یه مدت تو ترافیک بودم!پاسخ:اخی نازی..................دلم سوخت..........منم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم آجی جون


ترانه
ساعت16:05---17 آذر 1391
سلام عزیزم ببخشید یه مدتی سر نمی زدم
معذرت می خوام تو چرا آپ می کنی خبر نمی دی؟؟؟لطفا ارین به بعد آپ کردی خبر بده
منم الان آپم


rainyday
ساعت9:00---16 آذر 1391
سلام.ساعت8صبح اومدم ک بدونی واسم مهم بود....میدونی؟بعضی آدما یا باید خیلی باشن یا نباشن.حالا ک تصمیم گرفتی نباشه پتانسیل جای خالیشو داری؟قوی ترین آدما تو این مرحله سخت میشکنن...اما تو مقاومت کن...چی دارم میگم؟بای.

سارا
ساعت1:59---16 آذر 1391
عزیزم این روزا میگذره .بودن تو خوابگاه هم خودش عالمی داره هااااااااااا حال میکنین بابا.
پاسخ:سارا/ چرا چرت میگی؟ خیلی حال میکنیم نه؟ راستی میگی خوابگاهی شو....حال کردی جوابو.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, | 21:46 |