حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 81034
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


هیچی مال من نیست!


 

سهراب

 

 

 

 

اری تو راست میگویی اسمان مال من است , پنجره , فکر , هوا , عشق , زمین مال من است
اما سهراب تو قضاوت کن بر دل سنگ زمین جای من است ؟؟؟
من نمیدانم که چرا این مردم , دانه های دلشان پیر است

صبر کن ای سهراب , قایقت جا دارد ؟
من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم

به سراغ من اگر می ایید تند و اهسته چه فرقی دارد , تو به هر جور دلت خواست بیا ...
مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک بردارد
مثل مرمر شده است , چینی نازک تنهایی من...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, | 21:8 |