حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 81015
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


دلم یک جای دنج میخواهد آرام و بی تنش جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی!! تا آدم آنجا گاهی آرام

سلام

یه خبر!

قراره یعنی تصمیم دارم تا دو ماه دیگه وبلاگمو آپ نکنم

یه مشکل دارم

فقط ممکنه بتونم نظراتون رو بخونم

مشکلم..............

شاید بعد بهتون گفتم

بقول آتنا من اگه بختم بخت بود,شاخ گوزن درخت بود.......

بای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 26 آبان 1391برچسب:, | 17:26 |