حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 80961
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


شانس گند من

دیروز از قلمچی باهام تماس گرفتن پشتیبان جدیدم خودشو معرفی کرد

از شانس گند من "فقط"خودم باهاش دارم بقیه بچه هارو یکی دیگه  گرفته

دلم میخواد خفش کنم ولی دلم برا بچه اش میسوزه اخه خانم باردارن!!!!!!

خلاصه تنها تو قلم چی بودم  خیلی گناه دارم نه؟

اینقد دلم برای خودم سوخت...

البته شیــــــــــــــــوا گفت یه کاریش میکنه یعنی خودش به خاطر من با این پشتیبان میگیره ....

18 تیر روز خیلی مهمیه واسه من....

دلم برای شیوا خیلی خیلی خیلی تنگ شده

کلاس کنکور هم نمیرم

مشاور هم نمیگیرم....

 



نظرات شما عزیزان:

دخدرخونده
ساعت17:20---13 تير 1392
سلام اجی جونم
وبت خیلی قشنگه!
عاشق قالبت شدم!!!
ب منم سر بزن
................
سعی کنیم خطوط قلبمان را کمتر اشغال کنیم،
شاید خدا پشت خط باشد...
آپــــــــــــــــــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, | 20:14 | مریم