حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 81063
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


دوستای خوبم

حس میکنم قبول شدن من تو این مدرسه بزرگترین لطفه خدا در حق من بود

خیلی دوستامو دوست دارمو دلم براشون تنگ شده

برای فاطمه همنیمکتی خوبم اینقد دوستش دارم...

برای عاطفه دوست مهربون من....

برای سارا دوست دیوونه من......

برای الهام و مژده با اون بحثاشون......

برای الناز ومریم و بحث و خنده هاشون بامنو فاطمه......

برای بتول و امل و نرگس و.......

حتی دلم برای کلاس حسابانمون هم تنگ شده یادش بخیر چقد بچه بویم الکی دعوا میکردیم.....

حالا بزرگ شدیم دیگه.......

شدیم پشت کنکوری......

من هنوز شروع نکردم درس خوندن شاید از هفته ی اینده شروع کردم....

توجه:اسم یه نفرو اینجا نیوردم خودش میدونه چرا....

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت0:44---16 تير 1392
سارا دوست دیوونه !نظر لطفته عزیزم!!!!!!!!!!
پاسخ خواهش میکنم ... سارا شوخی کردم ولی خدایی دیوونه ای ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 15:27 | مریم