حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 80964
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


امتحانات تموم شدن

 سلامhi puppy smiley

میخوام ادرس وبمو عوض کنم هرکس ادرسشو بخواد بهم بگه که ادرس جدیدو بهش بدم

اخه اینجا راحت نیستم......

امتحانات ما هم بلاخره تموم شدن آخییییییییییییییش راحـــــــــــــــــــــــــــــت شدیم حالا باید بزنیم برقصیم

نه ببخشید یعنی برای تابستون گندی که پیش رو داریم گریه کنیم

وااااااااااااااااااااااااااااااای سوم تموم شد البته فکر کنم معدلم 17 بشه!!!!!!!!!!!

خیلی امتحاناتمو افتضاح دادم...

حالم زیاد خوب نیست خیلی حرف دارم و میدونم که نباید بگمشون تا موقعی که ادرس وبمو عوض نکرده باشم چون.........

باشه برا بعد........

خوب از اتفاقای معمولی بگم که کسی توشون فضولی نمیکنه.....

همه ی امتحانات تو خوابگاه پوسیدم

رفتیم پارک چوبی.........یه ذره خوش گذشت اما نه ازنوع........

و شیوا رو تو امتحانات خیلی خیلی کم دیدم.....

عاطفه هم بام قهر کرد بعد آشتی کردیمدلم نمیاد اذیتش کنم

با اینکه اینقد اذیتم کرد شب قبلش که دوست داشتم..

ولی خوب دوستمه دوسش دارم..........

یه دوست جدید پیدا کردم اسمشم نازنینه

و............

فعلا بای

 



نظرات شما عزیزان:

وروجك
ساعت22:34---14 خرداد 1392
خیلی قشنگ بود خیلی حال کردم خوشحال میشم یه سری به من بزنی اگه موافقی تبادل لینک کنیمwww.vooroojak2013.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, | 21:39 |