حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 81008
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


مســـــــابقه

ســـــــلام

من تازه از مسابقه کامپیوتر اومدم

الانم تو سایت مدرسه دارم اپ میکنم

امتحانو گند زدم

هیچی جواب ندادم فک کنم نفر(هیچم)بشم

الانم تاریخ داریم یعنی بچه ها دارن امتحان تاریخ میدن  ما هم از کلاس در رفتیم اخه بچه ریاضی و تارــــــــخ

و حالم خیلی نقطه چینه

هفته دیگه مدرسه تموم میشه و بعدش ایام جانسوز و قشنگامتحانات شروع میشه دیگه تز اینترنت و ...خبری  نیست باید بشینم درس بخونم

و دعا کنین تو این مدت از نظر روحی روانی جسمی و...هیچ مشکلی پیدا نکنم

چون امتحاناتم نهاییه حوصله گند زدن ندارم

و منتظرم زنگ بخوره شیوا  و عاطفه رو ببینم دلم واسشون تنگ شده

و کی چهارشنبه میرسه دلم واسه مامانم اینا هم خیلی خیلی کوچولو شده

ممکنه دیگه تا18 خرداد اپ نکنم

تو این بازه   واسه ی شما و وبلاگم دلتنگ میشم

دوستــــــــــــــــــــون دارم

باااااااااااااااااااااااااااااااای

 



نظرات شما عزیزان:

lev
ساعت0:01---3 ارديبهشت 1392
سلام خوبی؟؟

ببخشید اگه یکم دیر بهت سر زدم

بلاگت مثل همیشه قشنگه

راستی بلاگم ادرسش عوض شده و اسمش یه کم تغییر کرده خوشحال میشم بیایو نظرتو بگی...

سربلند باشی دوست گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, | 9:55 |