حس رنگی دخترونه
حس رنگی دخترونه
مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

دم های این سرزمین سردند نگاه هایشان.. حرفهایشان.. همه بوی سردی میدهد. عشق دراین سرزمین بی معناست فقط محبتشان این است که برای زخمهایت نمکدان می آورند همین..
CAT's
BAX
TEMP
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 196
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 81066
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1
















فال حافظ


کد ساعت فلش


 



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت18:35---27 مرداد 1392
سلام

دلم خیلی گرفته،،یه جورایی داغونم!از اون روزامه که دلم میخاد با یه غریبه حرف بزنم و فقط حرفامو بشنوه،تو میشنوی؟میشه ی شونه برا گریه هام نه ولی یه گوش باشی واسه حرفام؟اه نمیدونم چرا نمیتونم برات پیام شخصی بفرسم شایدم اونایی که تست کردمو خوندیو محل ندادی،گفتی ب من چه،من چه میشناسم اینو!ولی بدون گاهی گوش بودن برا کسی که نمیشناسی خیلی بهتره تا اینکه بفهمی اون انقد داغونه که مرگش آرزوشه.اگه دوس داشی و وقت داری من تو این شبکه های ایرانیم.لینکشو برات میزارم )WWW.BAZAREI.COM

)راسش نمیدونم چرا ولی کاش الان دم دست بودیو میشد باهت حرفید.ناامیدم نکن!
پاسخ:من که شما رو نمیشناسم ادرس وبتون رو هم ندادین اخه!


دخدرخونده
ساعت18:54---16 تير 1392
سلام عزیزم...

مرسی ک اومدی

بازم مزاحمت شدم اجی

همچنان عاشق قالبتم دی:

موفق باشی عزیز
پاسخ:ممنون عزیزم


mohadese
ساعت18:17---18 خرداد 1392
سلام عزیزم
وبت خیلی زیبا و
مطالب جالب اند
به منم سر بزن خوشحال می شم



مهسا
ساعت19:42---15 خرداد 1392
ادرس وبلاگت رو ندارم گلم ادرست رو بزار تووبلاگم تا لينكت كنم

مهسا
ساعت19:39---15 خرداد 1392
سلام خوبي؟؟؟وبلاگت خيلي خوبه بهمنم يه سر بزن من لينكت كردم گلم منتظرتم باااااااااي=D D

ارام
ساعت21:04---31 فروردين 1392
سلام مریم جون...اون ارام جونی که تو لینکات هست نمیاد بالا... فک کنم به خاطر اون سه تا دبیلیوییه که قبل از ادرس وبم تو پیوند های وبلاگت گذاشتی...میشه بی زحمت درسش کنی؟البته اگه اشکالی نداره ها!!ممنون

شیرین
ساعت16:43---23 فروردين 1392
سلام خوبین ?من وبلاگت را دیدم خیلی خوب
بود دوست وقتی وبلاگت را بروز می کنی همون موقع پست وبلاگت در گوگل ثبت بشه پس بیا به این آدرس وبلاگت را ثبت کن


باحال
ساعت23:21---22 فروردين 1392
خیلی بیکاری!!!!

farnazzz
ساعت23:54---19 فروردين 1392
شبها چراغ دلت رو روشن بزار تا فرشته ها راه پاکی رو گم نکنند ، شبهای بی فرشته سنگین میگذره مثل شبهای بی تو …

ارام
ساعت11:15---14 فروردين 1392
اره همونم...قربون تو که اینقد گلی!!یه خواهش دارم اونم اینکه از این به بعد خواستی برام کامنت بذاری خصوصی نذارخواهشا.... عمومی بذار! تا یه کم تعداد نظراتم برن بالا...البته اگه اشکال نداره ها...میسی گلم دوباره بیا سر بزن

ارام
ساعت9:22---14 فروردين 1392
ببخشید مریم جون یه مشکلی تو بلاگفا پیش اومده نمیشه لینکت کنم ولی به محض اینکه درست شد میلینکمت...قربونت

ارام
ساعت9:19---14 فروردين 1392
سلام مریم جون مرسی که سر زدی...منم تو رو با افتخار لینک کردم...

Ali
ساعت12:48---3 اسفند 1391



نرگس
ساعت18:36---9 بهمن 1391
سلام مریم جووووووووون وبلاگ نازی داری موفق باشی اگر وقت کردی به وبلاگ من هم سر بزن

افسون
ساعت20:31---6 بهمن 1391
سلام.من لینکتون کردم.ممنون میشم شماهم اینکار بکنیدshabeyalda59.rozblog.com

e-tanha
ساعت18:41---4 بهمن 1391
سلام گلم
مریم وبلاگ قشنگی داری انصافا
خیلی دوست دارم به وبم سر بزنی
بووووووووووس{احسان}


الهام
ساعت15:28---13 دی 1391
چه عجب این وبت اومد بالا...

فاطمه همکلاسی
ساعت15:49---16 آذر 1391
راستی مریم یادم رفت بهت بگم شنبه یه امتحان کوچولوی شیمی از محدودکننده تا آخر فصل اول داریم.پeeeeeeeeeeeeeeeee تازه یادت اومد فاطی خیلی میترسم

فاطمه همکلاسی
ساعت15:49---16 آذر 1391
راستی مریم یادم رفت بهت بگم شنبه یه امتحان کوچولوی شیمی از محدودکننده تا آخر فصل اول داریم.

hamid reza
ساعت18:49---26 آبان 1391
salam kheili ghashang boood
man ye vablag motefavet sakhtam
bia bebin hatman khoshet miad


mohammad
ساعت17:36---26 آبان 1391
مرام تو عشق رفیق

چشمامو گریه کرد که بود

بی معرفت شدی ولی

جواب خوبی این نبود

کوتاه تر از دیوار ما

پیدا نکردی رو زمین

جواب کارت به خدا

فقط خدا فقط همین
سلام،میگم وبت خیلی زیباست
من لینکت کردم
خواستی یه سری به ما بزن،خوشحال میشم




sajad
ساعت13:54---24 آبان 1391
عالی یک سری هم به وب من بزن

ترانه
ساعت14:38---18 آبان 1391
سلام به منم یه سر بزن ممنون میشم

من لینکت کردم ولی مشکلی ندارم که تو منو لینک نکنی پاسخ:حتما..........
پاسخ:آخه تو که ادرس وبلاگتو درست نذاشتی که..........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 3 آبان 1398برچسب:, | 21:47 |